بدون شرح !!!!

 

فرورفتگی های عجیب روی زمین 

فرورفتگی های عجیب روی زمین 

فرورفتگی های عجیب روی زمین 

فرورفتگی های عجیب روی زمین 

 

فرورفتگی های عجیب روی زمین 

فرورفتگی های عجیب روی زمین 

فرورفتگی های عجیب روی زمین 

فرورفتگی های عجیب روی زمین 

 

فرورفتگی های عجیب روی زمین 

فرورفتگی های عجیب روی زمین 

فرورفتگی های عجیب روی زمین 

فرورفتگی های عجیب روی زمین 

فرورفتگی های عجیب روی زمین 

فرورفتگی های عجیب روی زمین 

فرورفتگی های عجیب روی زمین 

فرورفتگی های عجیب روی زمین 

فرورفتگی های عجیب روی زمین 

فرورفتگی های عجیب روی زمین 

فرورفتگی های عجیب روی زمین 

فرورفتگی های عجیب روی زمین 

فرورفتگی های عجیب روی زمین 

فرورفتگی های عجیب روی زمین 

ساعت اشتراکی

سه نفر برای خرید یک ساعت به ساعت فروشی مراجعه میکنند.قیمت ساعت 30 هزارتومان 

 بوده  و هر کدام نفری 10 هزارتومان پرداخت می کنند تا آن ساعت را بخرند.  

بعد از رفتن آنها صاحب مغازه به شاگردش می گوید :قیمت ساعت 25 هزارتومان بوده ،این 5 هزارتومان را بگیر و به آنها برگردان.شاگرد 2 هزارتومان را برای خود برمیدارد و 3 هزار تومان را به آنها برمیگرداند.(نفری 1000 تومان ) 

حال هر کدام از آنها نفری 9 هزارتومان پرداخت کرده اند که 9*3 تا برابر 27 میشود .این مبلغ بعلاوه آن 2 هزارتومان که پیش شاگرد است میشود 29 هزارتومان. 

هزار تومان باقیمانده کجاست. 

 

 

طراح : دکتر حســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــابی

دوران دانشجویی سهراب سپهری از زبان خودش !!!!

اهل دانشگاهم 

روزگارم خوش نیست

ژتونی دارم

خرده عقلی

سر سوزن شوقی

اهل دانشگاهم پیشه ام گپ زدن است

گه گاه می نویسم تکلیف 

می سپارم به شما

تا به یک نمره ناقابل بیست

که در آن زندانیست

دلتان زنده شود

چه خیالی چه خیالی می دانم

گپ زدن بیهوده است

خوب می دانم دانشم بیهوده است

اوستاد از من پرسید

چقدر نمره زمن می خواهی

من از او پرسیدم

دل خوش سیری چند

اهل دانشگاهم

قبله ام آموزش

جانمازم جزوه

مشق از پنجره ها می گیرم

همه ذرات وجودم متبلور شده است

درسهایم را وقتی می خوانم

که خروس می کشد خمیازه

مرغ و ماهی خواب است

خوب یادم هست

مدرسه باغ آزادی بود

درس بی کرنش می خواندیم

نمره بی خواهش می آوردیم

تا معلم پارازیت می انداخت

همه غش می کردیم

کلاس چقدر زیبا بود و معلم چقدر حوصله داشت

درس خواندن آنروز

مثل یک بازی بود

کم کمک دور شدم از آنجا

بار خود را بستم

عاقبت رفتم در دانشگاه

به محیط خشن آموزش

و به دانشکده علوم سرایت کردم

رفتم از پله کامپیوتر بالا

چیزها دیدم در دانشگاه

من گدایی دیدم در آخر ترم

در به در می گشت

یک نمره قبولی می خواست

من کسی را دیدم

از دیدن یک نمره ده

دم دانشگاه پشتک می زد

من نمی خندم اگر دوست من می افتد

من نمی خندم اگر نرخ ژتون را دوبرابر بکنند

و نمی خندم اگر موی سرم می ریزد

من در این دانشگاه

در سراشیب کسالت هستم

خوب می دانم استاد

کی کوئیز می گیرد

برگه حذف کجاست

سایت و رایانه آن مال من است

تریا، نقلیه و دانشکده از آن من است

ما بدانیم اگر سلف نباشد

همگی می میریم

و اگر حذف نباشد

همگی مشروطیم

نپرسیم که در قیمه چرا گوشت نبود

کار ما نیست شناسایی مسئول غذا

کار ما نیست شناسایی بی نظمی ها

کار ما شاید اینست که در مرکز پانچ

پی اصلاح خطاها برویم

 

اهل دانشگاهم
رشته ام علافی‌ست
جیب‌هایم خالی ست
پدری دارم
حسرتش یک شب خواب!
دوستانی همه از دم ناباب
و خدایی که مرا کرده جواب.

اهل دانشگاهم
قبله‌ام استاد است
جانمازم نمره!
خوب می‌فهمم سهم آینده من بی‌کاریست
من نمی‌دانم که چرا می‌گویند مرد تاجر خوب است و مهندس بی‌کار
وچرا در وسط سفره ما مدرک نیست!
((چشم ها را باید شست
جور دیگر باید دید))
باید از آدم دانا ترسید!
باید از قیمت دانش نالید!
وبه آنها فهماند که من اینجا فهم را فهمیدم
من به گور پدر علم و هنر خندیدم!

کار ما نیست شناسایی هردمبیلی!
کار ما نیست جواب غلطی تحمیلی!
کار ما شاید این است
که مدرک در دست
فرم بی‌گاری هر شرکت بی‌پیکر را پر کنیم  

OK ???????

سلام .خوبین ؟  

چند وقت پیش استادمون داشت درس میداد. وسط درس دادنش یکدفعه ای مخش جرقه ای  زد  

 

( آخه استاد درس مبانی برقمون بود ) و گفت  که :  

 << بچه ها کی میدونه OK یعنی چی ؟>>  

بچه ها هم طبق معمول شروع کردن به سرو صدا کردن.یکی از ته کلاس داد زد << استاد مارو ...  

 

کردی.؟درستو بده.چیکار داری به ای حرفا ... >>  

بچه ها هم شروع کردن به خندیدن :  هرهرهرهرهرهرهرهاهاهاهاهاهاهه هه هه هه 

                                                   

 

استاد هم که دید بچه ها دارن میخندن قیافه ای به خودش گرفت و گفت : 

  

 << هرکی جواب سوال منو پیدا کنه 2 نمره به نمره پایان ترمش اضافه میکنم >> 

  

بچه ها تا این کلمه رو از دهن استاد شنیدن شروع کردن به هم دیگه نگاه کردن: 

 

<< - تو میدونی یعنی چی؟  

     -- نه من نمیدونم .تو میدونی؟ 

      . 

      . 

      .      >> 

 

     از اون روز تا حالا بچه ها دارن دنبال معنی کلمه ی OK میگردن .هنوز هم میچکدومشون  

 

نتونستن معنیشو پیدا کنن ...  

 

ولی من معنیشو از استاد پرسیدم و اونهم بهم گفت.اما از اون 2 نمره محروم شدم. 

 

حالا شما بگید OK یعنی چی؟ 

 

میتونید جوابتونو تو قسمت نظرات اعلام کنید . 

 

بزودی معنی این کلمه رو براتون مینویسم ...

فیس لیفت تندر 90

   مراسم رونمایی از فیس لیفت تندر 90 ، با حضور جمعی از مدیران گروه خودروسازی سایپا ، در شرکت پارس خودرو برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مدیر عامل مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع سایپا در این مراسم گفت: تندر 90، از نقطه نظر تکنینکی و تحقیقاتی ، خودرویی بسیار مطلوب و قابل قبول در سطح دنیا و ایران می باشد و آینده بسیار خوبی را برای این خودرو پیش بینی می کنیم.

دکتر زارعی افزود : استراتژی سایپا در برنامه سمت 90 کاملاً مشخص است ، چنانکه مرکز تحقیقات موظف است هر 30 سال یک فیس لیفت برای خودروهای تولیدی سایپا برنامه ریزی و اجرا نمایند .
وی اظهار داشت : این گروه دو محمل برای حرکت دارد که یکی برنامه استراتژیک کل سایپا برای خودروهای جدید و خودروهای فیس لیفت و دیگری روش اجرایی کردن آن است ، که هر دو در کنار هم راه خود را یافته و در حرکت هستند.
وی گفت : زمانی که خودرو در خیابانها حرکت مینماید کلینیکی از آن گرفته می شود ، چرا که حتماً باید نقطه نظرات مشتریان دیده شود و سپس از دست اندرکاران و صاحب نظران ، دعوت می شود و در مرد خودروتندر 90 این اتفاق صورت پذیرفت.
مدیر عامل مرکز تحقیقات و نو آوری سایپا با اشاره به اینکه این خودرو، برای 50 تا 10 سال آینده خودرویی مطمئن پیش بینی شده است ، اظهار داشت : با توجه به نیت و استراتژی سایپا تندر 90 اساساً خودرویی آینده دار است و بر همین اساس کلینیکی از این خودرو گرفته شد. تا آنچه به دست مشتریان می رسد یک گام جلو تر رفته و خودرویی مطابق با ذائقه و سلایق ایرانیها ، طراحی و تولید گردد.
زارعی با بیان اینکه اول چیزی که در نظر سنجی ها مطرح بود تغییرات ظاهری این خودرو بود ، تصریح کرد: در مورد تزئینات داخلی ، مصرف کنندگان نظری ندانشتند و آنچه که مردم را نگران می کرد ، مشکل ظاهری این خودرو بود.
وی در ادامه به تغییرات ظاهری این خودرو شاره کرد و گفت: سپر و چراغ جلو و عقب و صندوق عقب این خودرو در فیس لیفت جدید تغییر نموده است و تغییراتی در موتور و تزئینات داخلی ان داده نشده است ، چرا که در مورد بحث قوای محرکه و فرمان پذیری ، این خوردو ، در کلاس بسیار خوبی قرار دارد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تغییرات اساسی در این خودرو داده نشده ، این خودرو به راحتی می تواند تستهای مورد نظر را طی کند و تغییرات کوچکی که هم داده شده از ابتدا با اطلاع شرکت رنو رسیده است.
وی افزود : در سه ماه گذشته گروه کاری با شرکت رنو تشکیل شده است تا کار به تولید انبوه برسد و نمایندگان هر دو شرکت نیز مشخص گردیده اند و در برنامه داریم که تا شش ماه دوم سال ۸۹این خودرو به بازار عرضه خواهد شد