داستان مادر زن...

 در پی استقبال شدید دوستان از داستان مامان و عمو حسن ... 

داستان  دیگری را می انتشارم...

زنى سه دختر داشت که هر سه ازدواج کرده بودند.یکروز تصمیم گرفت میزان علاقه‌اى که دامادهایش به او دارند را ارزیابى کند.یکى از دامادها را به خانه‌اش دعوت کرد و در حالى که در کنار استخر قدم مى‌زدند از قصد وانمود کرد که پایش لیز خورده و خود را درون استخر انداخت.دامادش فوراً شیرجه رفت توى آب و او را نجات داد.فردا صبح یک ماشین پژو ٢٠٦ نو جلوى پارکینگ خانه داماد بود و روى شیشه‌اش نوشته بود: «متشکرم! از طرف مادر زنت»زن همین کار را با داماد دومش هم کرد و این بار هم داماد فوراً شیرجه رفت توى آب وجان زن را نجات داد.داماد دوم هم فرداى آن روز یک ماشین پژو ٢٠٦ نو هدیه گرفت که روى شیشه‌اش نوشته بود: «متشکرم! از طرف مادر زنت»

نوبت به داماد آخرى رسید.
زن باز هم همان صحنه را تکرار کرد و خود را به داخل استخر انداخت.امّا داماد از جایش تکان نخورد.او پیش خود فکر کرد وقتش رسیده که این پیرزن از دنیا برود پس چرا من خودم را به خطر بیاندازم.
همین طور ایستاد تا مادر زنش درآب غرق شد و مرد
.
فردا صبح یک ماشین مرسدس بنز هیبریدی E 300 بلوتک  جلوى پارکینگ خانه داماد سوم بود که روى شیشه‌اش نوشته بود: متشکرم! از طرف پدر زنت

از باور تا واقعیت ...

همه ما با این علامت به خوبی آشنا هستیم. نشانه انگشت وسط که امروزه تبدیل به ابزاری شده تا فحاشی و تحقیر با ایما و اشاره را جایگزین معادل زبانی خود کند. اما فلسفه وجودی این نشانه چیست? داستانها و ارجاعات بسیاری به این علامت منتسب شده است. برخی قدمت این عمل را، بیش از 2500 سال می دانند. قابل باورترین داستانی که از این نشانه می توان ذکر کرد به شرح زیر است:


انگلستان و فرانسه در خلال سالهای 1337 تا 1453، جنگهای زیادی را باهم انجام دادند که به جنگهای صد ساله موسوم است. در خلال این جنگها و در سال 1415، در جنگی معروف، به نام نبرد آگینکورت، سپاه فرانسه شکست سختی از سپاه انگلستان خورد. اما پیش از این شکست، فرانسوی ها طرحی را برای ناکارآمد کردن سپاه انگلستان ارائه داده بودند. بخش بسیار کارآمد سپاه مقابل را تیراندازان ماهر انگلیسی و ولزی شامل می شدند. همانطور که می دانید، کمانداران، زه کمان را با استفاده از انگشت وسطشان می کشند و تیر را رها می کنند. از جانب مقامات فرانسوی، دستور رسید تا در صورت دستگیر کردن هر انگلیسی، فورا انگشت وسط او را قطع کنند. به این ترتیب آنها دیگر قادر به پرتاب تیر نخواهند بود. از آن پس، در جنگهای مقابل، میان انگلیسیها مد شده بود که در صورتی که سربازان فرانسوی را مشاهده می کنند، انگشت وسطشان را به سمت آنها بگیرند تا با این حرکت به آنها بفهمانند که "من هنوز انگشت وسط دارم و با همین انگشت یک تیر به سمت تو شلیک خواهم کرد و تو را خواهم کشت."


اما مسلما همه شما کاربرد امروزی این نشانه را می دانید

اظهار لطف

سلام دوست عزیز....

وبلاگ جالبی دارید که وبلاگ براش کمه باید سایت بشه سایت رسمی من باعنوان فردای نیک ثبت شده در وزارت ارشاد فروردین 1391 راه اندازی میشود

اگر الان من رو با عنوان فردای نیک با لینک http://www.fardayenik.blogsky.com در وبلاگ خود لینک کنید بعد از راه اندازی فردای نیک برای مدیریت این وبلاگ یک پیج اختصاصی در فردای نیک به شما تعلق میگیرد

در ضمن من شما رو لینک کردم

بدرود



--------------------------------------------------------------------------------------


این نامه رو یکی از دوستان فرستادن.( آقای سهیل نیک اندیش )

ازشون ممنونم که لطف میکنن و از وبلاگمون بازدید میکنن...


ممنون که مارو لینک کردین سهیل جان

ما هم شما رو لینک کردیم.




بچه ها فک کنم باید به فکر سایت باشیم !

وبلاگ دیگه جواب نمیده !!!!!!!!!

مرسدس بنز E ۳۰۰ بلوتک کم‌مصرف‌ترین خودروی لوکس جهان

مرسدس بنز برای حضور در نمایشگاه خودروی دیترویت  دو نمونه هیبریدی جدید را آماده کرده است. مطابق اعلام این شرکت، یکی از این دو نمونه خودروی E 300 بلوتک خواهد بود که با مصرف 4.2 لیتر گازوئیل در هر 100 کیلومتر « اقتصادی‌ترین مدل لوکس دنیا» نام گرفته و دیگری E 400 هیبریدی بنزین‌سوز است که در هر 100 کیلومتر 8.7 لیتر مصرف خواهد کرد 

 

 

 

 

 

مرسدس بنز هیبریدی E 300 بلوتک

مرسدس بنز با هدف کسب بازار بزرگتری از خودروهای لوکس کم‌مصرف، نمونه E 300 بلوتک را طراحی کرده است. در طراحی این نمونه از شیوه پیمانه‌ای هوشمند استفاده شده که در آن هیچ تغییری روی بدنه اصلی برای تبدیل خودرو به نمونه هیبریدی آن لازم نیست. برای نمونه E 300 یک پیشرانه الکتریکی 20 کیلوواتی - 27 اسب‌بخار - پیش‌بینی شده که گشتاور نیرویی معادل 250 نیوتن‌متر تولید خواهد کرد. پیشرانه دیگر این خودرو یک موتور درون‌سوز توربودیزل و چهار سیلندر به  گنجایش  2.1 لیتر است که می‌تواند توانی برابر150 کیلووات - 204 اسب‌بخار- و گشتاور نیروی 500 نیوتن‌متر تولید کند. مجموع این دو پیشرانه به نمونه بلوتک جدید توانی معادل E 300 CDI با قدرت 170 کیلووات و گشتاور نیروی 540 نیوتن‌متر می دهد، در حالی که مصرف سوخت آن را حدود 15درصد نسبت به این نمونه کاهش داده است. صفر تا 100 مرسدس بنز E 300 به 7.5 ثانیه زمان نیاز دارد و حداکثر سرعت این خودرو 241 کیلومتربرساعت اعلام شده است. 

 

 

 

 

نمونه هیبریدی E 400

مرسدس بنز E 400 که نمونه بهبود یافته S 400 هیبریدی است از همان پیشرانه الکتریکی موجود در E 300 بلوتک بهره می‌برد اما در این خودرو یک موتور بنزینی V6 تعبیه شده که می‌تواند توانی معادل 306 اسب‌بخار و گشتاور نیرویی معادل 370 نیوتن‌متر تولید کند. مطابق استانداردهای ایالات متحده این خودرو در مناطق شهری 9.8 لیتر، در بزرگراه‌ها و جاده‌ها 7.6 لیتر و در حالت ترکیبی 8.7 لیتر سوخت در هر 100 کیلومتر مصرف خواهد کرد. صفر تا 100 این خودرو به زمانی معادل 6.7 ثانیه نیاز دارد و حداکثر سرعت آن به صورت الکتریکی به 209 کیلومتربرساعت محدود شده است.

به گزارش گیزمگ، هر دو نمونه جدید کلاس ای مرسدس بنز با شروع/ توقف خودکار، ترمز بازیافت انرژی و حالت sailing طراحی شده‌ا‌ند که می‌تواند با یکپارچه کردن قدرت هر دو پیشرانه خودرو به آن سرعتی معادل 160 کیلومتربرساعت بدهد. این دو خودرو می‌توانند تنها به کمک پیشرانه الکتریکی نیز حرکت کنند اما حدکثر سرعت در این حالت 56 کیلومتربرساعت است و فاصله طی شده بیش از 1.6 کیلومتر (!) نخواهد بود.

این دو خودرو که برای اولین‌بار در نمایشگاه دیترویت رونمایی خواهند شد، اوایل سال میلادی آینده وارد بازار می‌شوند. مرسدس بنز E 300 بلوتک هیبریدی در بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد و نمونه هیبریدی E 400بازارهای ایالات متحده، ژاپن و چین را هدف خواهد گرفت.