شوخی شهرستانی

 

 

 

 

  

 

حجم عکس بالاست... 

صبر کنید تا کاملا لود شه... 

 

 

اندکی محتاجم به دعایت ای دوست ...

سجده بر سجاده عشاق چون کردی سحر 

جان مولا زیر لب آهسته نامم را ببر 

 

 

  

بچه ها تو این شبای عزیز منه گنه کارو از یاد نبرید

قفل درب هوشمند بلوتوثی بدون نیاز به کلید

 

برگشتن از فروشگاه و دستانی پر از میوه و خوار و بار و حالا بگرد پیدا کن کلید درب خانه را . البته گزینه دیگری نیز وجود دارد ؛ زنگ خانه را با بینی خود بفشارید ( البته اگر خوش شانس باشید و اهل منزل تشریف داشته باشند ) . برای این مشکلات هم فکری شده است . با استفاده از یک گوشی موبایل بلوتوث دار و سیستم قفل هوشمند بلوتوثی نیازی به کلید نیست . فقط کافیست قفل درب را روی گوشی خود تنظیم کنید و به محض نزدیک شدن در محدوده فرکانسی مورد نظر جهت اتصال بلوتوثی ، قفل هوشمند فعال شده و درب را باز می کند .

توجه دارید که رفته رفته تنها کاری که گوشی های هوشمند نمی توانند انجام دهند و مهندسان روی آن حساب باز نمی کنند چاق کردن قلیان است وگرنه این ساخته های دست بشر در هر زمینه ای دستی برده اند .

حل اگر گوشی خود را گم کنیم چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ کافیست یک گوشی دیگر را با بلوتوث آن هماهنگ کنید . از آنجا که می توان برای برقراری ارتباط بلوتوثی رمز در نظر گرفت پس احتمال دزدی تقریبا به صفر می رسد .

البته برای اجرای کامل این پروسه نیاز به یک اپلیکیشن می باشد که در گوشی شما نصب می شود . قیمت این سیستم که Phantom Smart Home’s Keyless Home Entry system نام دارد ۲۵۰ دلار است که قضاوت را به خودتان واگذار می کنیم .