پدر پدر سوخته !!!


بالاخره تکلیف مجموعه «قهوه تلخ» روشن شد و علاقه مندان این سریال می توانند به زودی ادامه آن را از طریق شبکه نمایش خانگی تماشا کنند. در تمام مدتی که مجموعه «قهوه تلخ» پخشش به تعویق افتاده است خبرهای ضد و نقیضی از ادامه پخش این پروژه به گوش می رسد. بعضی عوامل، خبر از ادامه کار می دهند و برخی این پروژه را مختومه و سوخته می دانند.

اما روز گذشته وفا ملک زاده، مسئول روابط عمومی این کار، به تماشا خبر داد تکلیف این مجموعه نهایتا تا امروز مشخص خواهد شد. همچنین منبع موثقی که خواست نامش ذکر نشود به تماشا گفت:«مشکلات این مجموعه با ارشاد حل شده و به زودی ادامه این مجموعه وارد بازار خواهد شد. ارشاد قسمت های ممیزی شده و توفیقی را تا پیش از عید اعلام خواهد کرد و قهوه تلخ از بعد از عید کارش را دوباره شروع می کند».

خشایار الوند و امیرمهدی ژوله، تیم نویسندگان این مجموعه هم به ادامه کار آن امیدوار هستند. خشایار الوند در حالی که به تماشا اعلام کرد هنوز اطلاع موثقی در این باره ندارد گفت:«خیلی امیدوارم که این اتفاق بیفتد و مشکلات ما بالاخره حل شده باشد و فکر می کنم باتوجه به تلاش هایی که شده همین طور هم خواهد شد. اگر این اتفاق بیفتد ما سه مجموعه آماده داریم که تا فرصتی که قسمت های بعدی را آماده کنیم آنها در شبکه نمایش خانگی پخش خواهند شد. برای ادامه کار هنوز تصمیمی گرفته نشده که به چه شکل باشد و باید در این باره تیم تهیه کننده ها، کارگردان و نویسندگان جلساتی بگذارند تا تصمیم بگیریم کار را به چه صورت ادامه بدهیم و تمام شود».

الوند همچنین درباره این احتمال که با فاصله ایجاد شده این مجموعه مخاطب خود را از دست داده، گفت:«مخاطب ایرانی را نمی توان پیش بینی کرد. این احتمال هست که مخاطب کاهش پیدا کند اما این احتمال هم هست که اتفاقا به خاطر مشکلاتی که پیش آمده و وقفه ای که افتاده مخاطبان بیشتر کنجکاو باشند ادامه این سریال را ببینند. البته از آنجا که ما در ادامه داستان به زمان حال آمدیم انگار که داریم داستان جدیدی را با شخصیت هایی که مخاطب می شناسد به تصویر می کشیم و این تازگی برای مخاطب جذاب خواهد بود».

امیرمهدی ژوله، دیگر نویسنده «قهوه تلخ» که پیش از این هم در مجموعه هایی مانند «مرد هزار چهره» با مهران مدیری همکاری داشته است در این باره به تماشا گفت:«در جریان اتفاقات جدیدی که برای این مجموعه دارد می افتد هستم اما ترجیح می دهم تا قطعی شدن آن چیزی نگویم. اگر که مشکلات با ارشاد حل شود و کار ادامه پیدا کند قطعا من هم همراه گروه خواهم بود و کاری را که با هم شروع کردیم با هم تمام خواهیم کرد».

ژوله در حالی بر ادامه همکاری اش با گروه «قهوه تلخ» تاکید کرد که شنیده می شود بعضی از عوامل قصد ادامه همکاری ندارند. البته پیش بینی می شود جدایی خاصی به وجود نیاید زیرا گفته می شود به علت مشکلاتی که در پخش و فروش این مجموعه پیش آمده همه عوامل این پروژه از تهیه کننده ها طلبکار هستند و احتمالا به خاطر وصول طلبشان هم که شده به همکاری با این پروژه ادامه خواهند داد.

عارف لرستانی از بازیگران این مجموعه ضمن تایید این خبر به تماشا گفت:«هفته پیش به ما خبر داده شد که به احتمال زیاد هفته آینده مشکل کار حل خواهد شد و دوباره قسمت های جدید را شروع خواهیم کرد. البته قراردادهای ما از برج ۹ فسخ شده و برای شروع دوباره کار باید دوباره قرارداد ببندیم. بخشی از مطالباتمان هم از مجموعه های قبلی هنوز پرداخت نشده که آن هم به احتمال زیاد با شروع کار پرداخت خواهد شد. خوشحالم که اخبار خوبی و جدیدی در انتظار علاقه مندان این مجموعه است».

به این ترتیب مجموعه ای که پیش بینی می شد سرنوشت خوبی نخواهد داشت و ادامه آن متوقف شده به زودی دوباره کارش را ادامه خواهد داد. ادامه اخبار و ماجراها را در تماشا بخوانید.


منبع: تماشا

نظرات 1 + ارسال نظر
نگار سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ

خبر نداری بیخودی چی شد؟ دوباره میاد بازی کنه؟

بیخودی بیخودکی رفت !!!
فکر نکنم بیاد ( نظر شخصی )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد