اظهار لطف

سلام دوست عزیز....

وبلاگ جالبی دارید که وبلاگ براش کمه باید سایت بشه سایت رسمی من باعنوان فردای نیک ثبت شده در وزارت ارشاد فروردین 1391 راه اندازی میشود

اگر الان من رو با عنوان فردای نیک با لینک http://www.fardayenik.blogsky.com در وبلاگ خود لینک کنید بعد از راه اندازی فردای نیک برای مدیریت این وبلاگ یک پیج اختصاصی در فردای نیک به شما تعلق میگیرد

در ضمن من شما رو لینک کردم

بدرود



--------------------------------------------------------------------------------------


این نامه رو یکی از دوستان فرستادن.( آقای سهیل نیک اندیش )

ازشون ممنونم که لطف میکنن و از وبلاگمون بازدید میکنن...


ممنون که مارو لینک کردین سهیل جان

ما هم شما رو لینک کردیم.




بچه ها فک کنم باید به فکر سایت باشیم !

وبلاگ دیگه جواب نمیده !!!!!!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
نگار یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ق.ظ


هورااااااااااااا(دست دست)
باید جشن بگیرین
مبارکههههههههههههههه


ما ایننیم دیگههههههههههههه


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد