پنجمین نمایشگاه اتومبیل‌های کلاسیک در کاخ نیاوران + دل نوشته

به یاد اون رفیقی که سخت مشغول شطرنج زندگیه و نمیدونه که ما هنوز مات رفاقتشیم... 

 

بی بهانه تو را به خاطر آوردم...  

دوست داشتن شاید همین باشد بی بهانه یاد کردن... 

 پنجمین نمایشگاه اتومبیل‌های کلاسیک در کاخ نیاوران

 

 

 

 

 

 

  

 

 
 
 
 
 
 
  
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نظرات 3 + ارسال نظر
سعید شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ب.ظ



سلام منوچهر حوووووونننننننن

دلم برات اینقدر (( . ))‌ شده

نیستی ؟ کیمیا شدی ؟!!

مطلبت عالی بود داداش ... مرسی...

فدات بشم الهییییییییییییییی...

نگار بانو یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ب.ظ

واقعا زیبا بود.....
یادش بخیر

خیلی ممنون که مطلب رو مطالعه فرمودین و خیلی ممنون تر که نظر دادین خیلی خوبه که معمولا برای اکثر مطالب نظر میذارین اما...
یاد چی بخیر ؟ نه جان من یاد چی بخیر؟
باز هم ممنووووووووووووونم...

نگار بانو شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ب.ظ

خواهش می کنم
یاد سواری با این ماشین خوشگلا افتادم
من از همه این ماشینا الان فقط یدونه پلاکشو دارم یه پلاک سفید ساده با اعداد مشکی... هی روزگار هییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد