اندر احوال امتحانات

دو هفته تعطیل باشی

بعد دو هفته دوتا امتحان حفظی داشته باشی

بعد سه روز آخر شرو کنی به خوندن 

بعد روز آخر ببینی همرو باهم قاطی کردی


ای تو روح اونی که یاتاقان و موتور احتراق رو انداخت تو یه روز ...

نظرات 4 + ارسال نظر
negar پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ب.ظ http://r

سلام بچه ها



من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .

یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.



استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی

برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد



هم کار با پرستیژ بالا ست

هم رزو مه کاری واستون میشه

هم درآمدش خیلی خوبه

هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین



این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.

پیشنهاد می کنم از دست ندین .

برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک

30009900002424

پیامک کنید.



خودشون باهاتون تماس میگیرن

یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه



به دوستاتون هم بگین ثواب داره

edris سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:46 ب.ظ http://www.mechtech.ir

با سلام
در صورت تمایل به تبادل لینک، سایت بنده را با عنوان آموزش نرم افزار های مهندسی مکانیک در سایت خود قرار دهید. و به بنده اطلاع دهید.
www.mechtech.ir
با تشکر

مهندس نفت جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ق.ظ http://petrol1453.mihanblog.com

برای اولین بار: برنامه گرافیکی نوشته شده در متلب جهت آموزش شبکه عصبی توسط الگوریتم های فراابتکاری (ژنتیک، ازدحام ذرات و...). برنامه بسیار ساده و بوده و به کمترین اطلاعات در مورد شبکه عصبی و الگوریتم های فراابتکاری نیاز است. به سادگی شبکه عصبی تولید کرده و آن را توسط الگوریتم های فراابتکاری آموزش دهید. به راحتی با این برنامه پایان نامه های مرتبط و مقاله های ISI خود را تنظیم کنید.
جهت خرید کد با ایمیل edu_use@yahoo.com تماس بگیرید. توضیحات برنامه را در وبلاگ من بخوانید.

شاهین دوشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:24 ب.ظ

با عرض سلام خسته نباشید خدمت مدیر وبلاگ
وبلاگ قشنگی دارین
مرا با این نام و آدرس لینک کنید و سریعادر یک نظر اطلاع بدین من هم با
افتخار شما را لینک میکنم با تشکر دوست من
http://barghnews-93.blogfa.com/
بانام مهندسی برق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد