شغل دوم ستارگان فوتبال ایران

کریم باقری: هافبک صاحب نام تیم پرسپولیس ، که زمانی فوتبالش هم مثل فرش شهرش زبانزد عام و خاص بود در کنار شوت زدن و دویدن و پاس دادن در زمین چمن در امر صادرات فرش و ارز آوری برای کشور تجربه و تبحر بالایی دارد. کریم خان همراه پدر همسرش یکی از تجار معروف فرش ایران و به خصوص تبریز در دنیاست!

به گزارش آتی نیوز، خبر ورزشی نیز دراین باره نوشت: علی کریمی: جادوگر فوتبال آسیا، بازیکنی که درخشش خود را از تیم فتح تهران آغاز کرد و در پرسپولیس به اوج رسید و سرانجام سر از تیم بایرن مونیخ آلمان درآورد با چند نفر از دوستانش به صورت شراکتی کار می‌کند. در شرکت آنها همه گونه خرید و فروش انجام می‌شود از مسکن و ساخت و ساز گرفته تا صادرات و واردات لوازم تزئینی و خانگی. البته خود جادوگر علاقه خاصی به خرید و فروش سیم‌کارت تلفن همراه آن هم از نوع شماره‌های رندش را دارد و هر کس خط رند می‌خواهد معمولاً سری به دفتر شرکت او می‌زند.

*على دایى: کمتر کسى است که از تولیدى پوشاک ورزشى او بی خبر باشد اما بد نیست بدانید سرمربى مطرح پرسپولیس در یکى، دو سال اخیر در ساخت وساز مسکن هم دستى بر کار داشته و حتى شنیده میشود به دلیل رکود بازار باضرر و زیانهایى هم رو به رو شده است.

*امیر قلعه نویى: پرافتخارترین مربى ادوار لیگ برتر که بحث خریدهواپیماى اختصاصى اش هنوز سرزبانهاست، در کنار ساخت وساز مسکن، در حال تکمیل پروژه مجتمع ورزشى و تفریحی اش در یکى از نقاط خوب پایتخت بوده که این مجتمع شامل استخر و سونا، سالن بیلیارد، پینتال …است. گفته میشود او علاوه بر راه اندازى فروشگاه لوازم خانگى در سه راه امین حضور تهران، یک مزرعه کشاورزى هم در حومه تهران در اختیار دارد.

*مهدى مهدوىکیا: مرد محجوب استیل آذین که سالها در آلمان زندگى میکرد و قرارداد سنگینى هم با هامبورگ واینتراخت فرانکفورت داشت باهمکارى برادرانش در ایران شرکت تولیدى پوشاک و البسه کودکان راه انداخت که مارک پوشاک او خیلى زود به شهرت رسید و نمایندگیهاى فعالى در استانهاى مختلف هم دارد.

*جواد نکونام: گفته میشود تمام افکارش در تجارت و درآمدزایى را معطوف به پروژه ساخت هتل پنج ستاره در یکى از نقاط پررفت و آمد شمال کشور کرده و در این راه سرمایه گذارى گسترده اى هم داشته است. کاپیتان تیم ملى علاوه بر این در خرید و فروش مسکن هم دستى بر کار دارد.

*علیرضامنصوریان: خودش اعتراف کرد سالهاست در قشر چاپخانه داران فعالیت میکند اما در کنار این موضوع گفته میشود او در ساخت مجتمع تفریحى و سیاحتى در جزیره کیش هم شراکت کرده و رفت وآمدهایش به این جزیره هم به این خاطر است. مربى تیم ملى گهگاه به بازار موبایل و کامپیوتر هم سرک میکشد.

*سیدمهدى رحمتى: او که عنوان گرانقیمت ترین دروازه بان ایران را یدک میکشد، علاقه خاصى به خرید زمین و مستغلات دارد، به نحوى که شنیده میشود او در شمال سرمایه گذارى وسیعى با خرید نزدیک به هشت هکتار زمین انجام داده است.

*خداداد عزیزى: جز اینکه گفته میشود سهامدار یک شرکت تولیدى لباس ورزشى است گویا با یکى از دوستانش در بازار طلاى تهران هم سهمى داشته و مغازه طلافروشى او در پایتخت جزو مطرح ترین طلافروشهای پایتخت قلمداد میشود. مرد حماسه ساز ملبورن گهگاه در واردات لوازم تزئینى و خانگى هم نقشى در بازار ایران ایفا میکند.

*مهرداد میناوند: شوخترین و به نوعى بانمکترین فوتبالى چند سال اخیر ایران قلمداد میشود که الان بیشتر اوقاتش را در فروشگاه عطر و ادکلن فروشی اش در یکى ازمجتمع هاى تجارى معروف پایتخت سپرى میکند.

*حسین کاظمی و مجتبی جبارى:اگرسرى به بازار موبایل زده باشید پى میبرید که آنها با راه اندازى فروشگاه فروش تلفن همراه به نوعى آینده تجارى خود را در این صنف جست و جو میکنند.

*سیاوش اکبرپور:برخلاف سایر اهالى فوتبال او رو به رستوران و سفره خانه هاى سنتى، که بازارش به تازگى داغ شده، آورده و همین چند ماه پیش بود که سفره خانه سنتى او افتتاح شد و به پاتوق بسیارى از خانواده ها تبدیل شد.

*هادى اصغرى: این بازیکن در سلماس زادگاهش مجتمعى تجارى ساخته که احتمالا ظرف چند ماه آینده افتتاح خواهد شد. خودش مدعى است با این کار دینش را به همشهرى هایش ادا کرده است.

*محسن بنگر: سالها زندگى در نصف جهان باعث شد این مدافع مازنى اطلاعاتش در ارتباط با سنگهاى تزئینى ساختمان را تکمیل کرده و زمینه ساز ورود او به بازار سنگ شود. بنگر در این سالها نفر اول صادرات سنگ از اصفهان به شهرهاى دیگر بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد