۱۰پاسخ خنده دار به ۱۰ سوال امتحانی

بعضی وقتها برای خود ما هم پیش آمده که سر جلسه امتحان کم میاری و به دست و پای استاد می افتی و با نوشتن بهانه های مختلف دلیل ندانستن پاسخ مسئله را برای استاد می نویسی . واقعا برای من جالبه بدونم قیافه استاد یا تفکرش موقع خواندن این داستانهای بعضا خنده دار دانشجوها چه مدلی است . در زیر ۱۰ پاسخ جالب و غیر قابل انتظار به ۱۰ سوال مختلف داده شده . البته این امتحانها به زبان انگلیسی است .

به تصاویر دقت کنید . 

 

در تصویر بالا سوال آخر می پرسد هیتلر چه کسی بود ؟ که در پاسخ قیافه او را کشیده و میگه این شخصه . البته سوالات قبلی را هم پاسخهای خنده داری داده است.

   

در بالا سوال شده که نام دو محور یا زاویه عمودی چیست که در جواب نوشته شده : up و down  ( بالا و پایین ) . 

 

در عکس بالا این خانم در باره یک مسئله ریاضی پاسخی داده و کتاب در ادامه گفته که این خانم اشتباه می کند ، شما با آوردن یک دلیل اثبات کنید که او درست نمی گوید و در جواب گفته شده : چون او یک زن است .

 

 

در سوال بالا خواسته شده که این اتحاد ریاضی را بسط یا گسترش دهید که طرف برداشته هی پرانتز رو باز تر کرده بدون اینکه متغیرها تغییری کرده باشند .

 

 

در بالا سوال شده که شکل زیر می تونه در بهترین حالت با چه چیزی توصیف بشه ؟ که طرف جواب داده پک من (pacman) . پک من رو که دیگه می شناسید . ( بازی پک من ) 

تصویر بالا هم که کاملا مشخصه طرف چکار کرده ، اگه کمی ریاضی بدونید واقعا براتون خنده دار می شه این حرکت .

 

  

تصویر بالا هم که کاملا مشخصه طرف چکار کرده ، اگه کمی ریاضی بدونید واقعا براتون خنده دار می شه این حرکت .

 

 

 

عکس بالا مربوط به درس رسم فنی است که بچه های رشته های فنی کاملا با این درس آشنا هستند . فکر می کنم طرف از کشیدن شکل جسم خواسته شده گیج شده و در آخر با این نقاشی خواسته هم تهدید کنه هم بگه که طراحیش اونقدرها هم ضعیف نیست.

 

 

 

این هم یکی از معروفترین پاسخ ها است . برای پیدا کردن یک خانم شما به پول و زمان نیاز دارید که به صورت خلاقانه و با استفاده از روابط و معادلات ریاضی به اثبات رسانده اند.

 

 

در بالا سوال شده که توضیح دهید چرا فسفر ترکیب شده به صورت قطبی می باشد که در جواب نوشته شده چون خدا این جوری درستش کرده . 

در سوال بالا یک معادله ریاضی داده شده و گفتند آن را رسم کنید که طرف بازی معروف خانه سازی رو رسم کرده و نوشته این بازی سرگرم کننده و شیرین است و ریاضی اینطور نیست.

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ق.ظ



بعد از گند زدن به امتحانات به یه خنده ی اساسی نیاز داشتیم.

خدا خیرت بده کلی خندیدم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد