سرسره بازی تو دانشگاه

اگه بچه تهران هستی و پارک آبی آزادگان نرفتی … خب حتما برو (البته بچه های شابدول عظیم حتما رفتن). اونایی که رفتن می دونن که چند تا سرسره آبی بزرگ داره که خدایی جرات می خواد ازش سر بخوری چون یهو ته دلت خالی می شه و دلت هری میریزه. دانشگاه technische در مونیخ آلمان سرسره های غول آسایی برای پایین اومدن از طبقات بالایی دانشگاه به سمت حیاط دانشگاه طراحی کرده و ساخته . من که نرفتم شماهم قطعا نرفتید اما به نظرم واقعا لذت بخشه وقتی کلاست تموم می شه و حسابی خسته و کوفته ای(البته خستگی تو دانشگاه اسلامشهر بی معناست) با این سرسره خودتو به پایین برسونی . نظر شما چیه؟

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ق.ظ

اتفاقا دیروز داشتم با قاضی سعیدی ( رییس دانشگاه ) صحبت میکردم.

بهش گفتم قاضی جون - گفت جونم ؟!

گفتم چندتا از این سرسره ها رو برای ما هم احداث (!) کن.
گفت بروی جفت تخم چشام...

حالا قراره تو چند مسیر از این سرسره ها برامون بزنن !!!
۱-مسیر دانشکده فنی تا چیچکلو !!!
۲-مسیر دانشکده فنی تا ایستگاه اتوبوس برای دانشجویان بی بضاعت مثل من !!!
۳-مسیر دانشکده فنی تا سلف برای اینکه موقع برگشتن غذامون هضم نشه و در نتیجه گشنمون نشه سر کلاس.

دوستان اگه مسیر پیشنهادی دیگه ای دارن حتما بگن تا من به قاضی سعیدی جون بسپرم تا اون هم درستش کنه.

فقط میمونه طراحیشون که اونم خودمون انجام میدیم... !!!

منوچهر شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:11 ب.ظ

کلا باهات موافقم
خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد